Vše o nákupu

1. Výběr zboží

Zboží na našich stránkách je zařazeno do pěti velkých kategorií, které se skládají z dalších podkategorií a skupin podle druhů výrobků. Každý výrobek má svou fotku a je blíže popsán, aby zákazník získal co nejvíce informací o vlastnostech a funkcích daného zboží.

Požadovaný výrobek si můžete na e-shopu najít pomocí listování v menu - rozklikávání jednotlivých kategorií, a nebo použitím vyhledávací lišty v horní části stránky, kde zadáte název zboží.

2. Objednání zboží

Výrobek, který si vyberete, vložte do košíku. Poté se můžete vrátit zpět k nakupování dalšího zboží, nebo můžete kliknout na ikonku nákupního košíku v pravém horním rohu. V Nákupním košíku je možné objednávku upravit - odebrat zboží z košíku nebo měnit jeho množství.

V dalším kroku objednávky si vyberte způsob dopravy a platby. Poté přejdete na zadání údajů o Vás. Pokud u nás nakupujete poprvé, můžete buď pokračovat jako neregistrovaný zákazník, a nebo se zaregistrovat. Pokud jste již registrovaný zákazník, stačí se ke svému účtu přihlásit. 

Posledním krokem k uskutečnění objednávky je její potvrzení a odeslání. 

3. Po odeslání objednávky

Až objednávku odešlete, do několika minut vám na zadaný e-mail přijde potvrzení o přijetí objednávky do našeho systému. E-mail obsahuje souhrn objednaného zboží a údajů, které jste při vytvoření objednávky zadali. V příloze e-mailu s potvrzením objednávky naleznete aktuální obchodní podmínky a formulář pro vrácení nebo reklamaci objednaných produktů. Formulář si můžete stáhnout i na tomto odkaze

4. Dodání zboží

Objednané zboží vám přijde do 2-3 pracovních dnů. Máte několik možností, jak vám objednávku doručíme:

  • Osobní odběr na kamenných prodejnách: Kopřivnice, Příbor-Prchalov
  • Běžná volba dopravce: GLS, GLS Výdejní místa, PPL, Česká pošta nebo Balíkovna

Více informací o dopravě naleznete ZDE.

5. Převzetí zásilky

Při přebírání zásilky si překontrolujte její stav. V případě jakéhokoliv podezření na poškození obalu a obsahu zásilky máte právo, pokud se rozhodnete zásilku převzít, zjištěné skutečnosti zapsat do dodacího protokolu dopravci, případně si v přítomnosti řidiče zásilku rozbalit a zkontrolovat (pokud to dopravce umožňuje). Pokud z důvodů poškození odmítnete zásilku převzít, opět zaznamenejte důvod svého rozhodnutí do dodacího protokolu. Pokud potvrdíte řidiči převzetí bezvadné zásilky, nelze později uplatňovat reklamaci z tohoto titulu. 

Pokud vám přišlo jiné zboží, než jste si objednali, kontaktujte nás nejlépe odpovědí na e-mail s potvrzením objednávky nebo na telefonní číslo +420 774 100 617.

6. Zaplacení zboží

Platbu za zboží můžete provést několika způsoby. Pokud si zboží budete vyzvedávat na pobočkách, zaplatíte objednávku bankovním převodem před vychystáním na pobočku. Pokud jste si vybrali dodání dopravcem, máte tyto možnosti platby:

  • Bankovním převodem – po dokončení objednávky vám zašleme příkaz k úhradě a po připsání peněz na účet zboží odesíláme. Součástí zaslaných platebních údajů je i QR kód.
  • Na dobírku – po přijetí a potvrzení objednávky zboží odešleme a vy ho zaplatíte až při převzetí.

Při odeslání zásilky Vám na e-mail uvedený v objednávce zašleme daňový doklad, který slouží zároveň jako doklad při reklamaci, vrácení nebo výměně zboží. Zboží zůstává až do úplného zaplacení majetkem provozovatele.